Σε εξέλιξη η αναβάθμιση της εισόδου του Μουσικού Σχολείου και του κλειστού γυμναστηρίου Ληξουρίου
Ξεκίνησε σήμερα με την πραγματοποίηση των απαραίτητων χωματουργικών η προετοιμασία του περιβάλλοντος χώρου του κλειστού γυμναστηρίου Ληξουρίου που ταυτόχρονα είναι και είσοδος του Μουσικού Σχολείου Κεφαλονιάς.
Το έργο περιλαμβάνει κατασκευή πεζοδρομίων, φωτισμό και ασφαλτόστρωση.
Σύντομα λοιπόν με τα έργα αυτά ο συγκεκριμένος χώρος θα αναβαθμιστεί όπως και το οικοδομικό τετράγωνο πίσω από το ΕΠΑΛ!!
Είναι ένα ακόμη πολύ σημαντικό έργο που πραγματοποιείται από την προγραμματική σύμβαση του Δήμου Ληξουρίου με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων!
Γιώργος Κασιβέλης
Δήμαρχος Ληξουρίου





Νέα σελίδα του INKEFALONIA.GR στο Facebook.
Ακολούθησε το InKefalonia στο Facebook ↗
Ετικέτες:












