Το Λιμενικό Τμήμα Πόρου έκοψε την πίτα του
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ
Σειρά των συναδέλφων στο Λιμενικό τμήμα Πόρου Κεφαλονιάς να κόψουν σήμερα την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους !
Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία!
Νέα σελίδα του INKEFALONIA.GR στο Facebook.
Ακολούθησε το InKefalonia στο Facebook ↗
Ετικέτες:











