Airbnb: Από τα σπίτια στα ξενοδοχεία | Νέο «hotel interface» στην εφαρμογή της

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2025 22:03

Airbnb: Από τα σπίτια στα ξενοδοχεία | Νέο «hotel interface» στην εφαρμογή της

Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος Brian Chesky, η πλατφόρμα ετοιμάζεται να λανσάρει ένα ειδικό «hotel interface» στην εφαρμογή της, επιτρέποντας στους χρήστες να αναζητούν και να κάνουν κράτηση ξενοδοχείων με την ίδια ευκολία που σήμερα επιλέγουν σπίτια και διαμερίσματα. Πρόκειται για μια κίνηση που αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό με ισχυρούς παίκτες όπως η Booking.com και η Expedia, αλλά και με τις ίδιες τις ξενοδοχειακές αλυσίδες, οι οποίες βλέπουν πλέον την Airbnb να εισέρχεται δυναμικά στον παραδοσιακό τους χώρο.

Η νέα στρατηγική της εταιρείας εντάσσεται σε ένα ευρύτερο επενδυτικό σχέδιο, ύψους 250 εκατ. δολαρίων για το 2025, που στοχεύει στη μετατροπή της Airbnb σε μια ολιστική ταξιδιωτική πλατφόρμα. Ήδη λειτουργεί το πρόγραμμα Airbnb Services, το οποίο φέρνει παροχές τύπου ξενοδοχείου – από προσωπικούς σεφ και μασάζ έως γυμναστές και spa εμπειρίες – σε περίπου 260 πόλεις.

Παράλληλα, επαναλανσάρονται τα Airbnb Experiences σε 650 προορισμούς, ενσωματώνοντας δραστηριότητες και εμπειρίες που πλαισιώνουν το ταξίδι.

Η εξέλιξη αυτή εγείρει ερωτήματα για το μέλλον της κοινότητας των οικοδεσποτών, οι οποίοι αποτέλεσαν τη βάση της επιτυχίας της Airbnb.

Μέχρι σήμερα, οι ιδιοκτήτες κατοικιών υπήρξαν η «καρδιά» της πλατφόρμας, όμως η άμεση είσοδος των ξενοδοχείων δημιουργεί ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού. Για πολλούς, η συνύπαρξη μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη, καθώς η επαγγελματική φιλοξενία των ξενοδοχείων διαφοροποιείται από την πιο προσωπική εμπειρία που προσφέρουν οι ιδιώτες. Από την άλλη πλευρά, για τους ταξιδιώτες, η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος – που περιλαμβάνει σπίτια, ξενοδοχεία, υπηρεσίες και εμπειρίες – υπόσχεται περισσότερη ευκολία, μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών και συγκέντρωση όλων σε μία εφαρμογή.

Αναλυτές υποστηρίζουν ότι η Airbnb επιχειρεί να ισορροπήσει ανάμεσα στο μοντέλο της βραχυχρόνιας μίσθωσης και στις απαιτήσεις του παραδοσιακού τουριστικού κλάδου, φιλοδοξώντας να συνδυάσει την ευελιξία με την ασφάλεια και τις παροχές των ξενοδοχείων. Το κρίσιμο ερώτημα είναι αν θα καταφέρει να διατηρήσει την ταυτότητα που την έκανε παγκόσμιο φαινόμενο ή αν η στροφή αυτή θα την οδηγήσει σε μια νέα, πιο «εταιρική» φάση, απομακρύνοντάς την από το πρωτότυπο όραμα της κοινότητας των οικοδεσποτών.

Σε κάθε περίπτωση, η κίνηση της Airbnb δείχνει τη διάθεση της να μην περιοριστεί στον χώρο της βραχυχρόνιας μίσθωσης αλλά να μετατραπεί σε έναν πλήρη ταξιδιωτικό κόμβο, ικανό να ανταγωνιστεί τόσο τις πλατφόρμες κρατήσεων όσο και τις ίδιες τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

 https://money-tourism.gr


Ετικέτες:


336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250