Trip.com: Καινούργιο εργαλείο σχεδιασμού ταξιδίων με τεχνητή νοημοσύνη

Η Trip.com κυκλοφόρησε το Trip.Planner, ένα νέο εργαλείο σχεδιασμού αποδράσεων με τεχνητή νοημοσύνη (AI), ιδανικό για όσους αναζητούν εξατομικευμένα ταξίδια.
Οι τουρίστες, μπορούν να ξεκινήσουν τον σχεδιασμό με τρεις ερωτήσεις σχετικά με τον προορισμό, τη διάρκεια του ταξιδιού και το στυλ του.
Το Trip.Planner λειτουργεί ως concierge και προσφέρει ενσωμάτωση μεταφορών σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένων των τιμών, της διαθεσιμότητας, των περιγραφών, για εστιατόρια, ξενοδοχεία και αξιοθέατα.
Οι προτάσεις αφορούν επίσης συγκεκριμένες προορισμούς, όπως σχετικές μεταφορές από/προς το αεροδρόμιο και τοπικές εκδρομές.
Η υπηρεσία παρέχει επίσης συνομιλία μέσω τεχνητής νοημοσύνης εντός εφαρμογής με προτάσεις που έχουν «ελεγχθεί από ειδικούς».
Οι υπάρχουσες κρατήσεις μπορούν να εισαχθούν στην εφαρμογή και να τροποποιηθούν από το δρομολόγιο. Το Trip.com ανέφερε επίσης ότι ένα «αιωρούμενο κουμπί AI» αντιδρά στο παρασκήνιο, προσφέροντας προτάσεις καθώς οι χρήστες επεξεργάζονται ταξίδια.
Προς το παρόν είναι διαθέσιμο σε ιστότοπους Trip.com στα αγγλικά σε επιλεγμένες περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά και του Ηνωμένου Βασιλείου, με σχέδια για επέκταση του τους επόμενους μήνες.
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου του 2025 του ομίλου Trip.com, ο πρόεδρος James Liang περιέγραψε τον προγραμματιστή ταξιδιών ως αναβάθμιση και δήλωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη παραμένει κεντρικής σημασίας για την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας.
«Πιστεύουμε ότι οι OTAs βρίσκονται σε μοναδική θέση για να ηγηθούν της ανάπτυξης τεχνητής νοημοσύνης που επικεντρώνεται στα ταξίδια, δήλωσε.
Με πρόσβαση σε ιδιόκτητες πληροφορίες χρηστών, ροές προϊόντων σε πραγματικό χρόνο και επαληθευμένα αποθέματα, μπορούν να παρέχουν πιο ακριβείς, ενημερωμένες για το περιβάλλον και αξιόπιστες συστάσεις από τους γενικούς πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης.»
Aύξηση των καθαρών εσόδων σε Trip.com Group
Ο Trip.com Group ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2025, αποκαλύπτοντας αύξηση των καθαρών εσόδων 16% σε ετήσια βάση, στα 2,1 δις δολάρια.
- Τα έσοδα από κρατήσεις καταλυμάτων αυξήθηκαν 21% στα 869 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση, ενώ τα έσοδα από εισιτήρια για τις μεταφορές είναι στο +11% στα 753 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο.
- Τα έσοδα από οργανωμένα ταξίδια για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν 5% στα 151 εκατομμύρια δολάρια, ενώ από εταιρικά ταξίδια κινήθηκαν στο +9% σε ετήσια βάση, στα 97 εκατομμύρια δολάρια.
- Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ στο δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν στα 464 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 17% σε ετήσια βάση.
- Τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA για την περίοδο ανήλθαν σε 680 εκατομμύρια δολάρια, από 611 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Οι κρατήσεις για εισερχόμενα ταξίδια αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 100% για το τρίμηνο, λόγω της ζήτησης από την Κορέα και τη Νοτιοανατολική Ασία.
Σύμφωνα με τον James Liang «αυτή η ανάπτυξη υπογραμμίζει το ευρύτερο δυναμικό του εισερχόμενου ταξιδιωτικού τομέα της Κίνας, ο οποίος παραμένει υπανάπτυκτος αλλά πολλά υποσχόμενος παράγοντας που συμβάλλει στην εθνική οικονομία».
tourismtoday.gr