Αποκατάσταση της αλήθειας για τη λειτουργία του Γαστρεντερολογικού Ιατρείου του Γ.Ν. Κεφαλληνίας

Σχετικά με ανάρτηση η οποία αναδημοσιεύθηκε από μερίδα των τοπικών ειδησεογραφικών ιστότοπων και η οποία αφορούσε την λειτουργία του Γαστρεντερολογικού Ιατρείου
Στο Γαστρεντερολογικό Ιατρείο του Γ.Ν. Κεφαλληνίας υπηρετεί ειδικευμένος γαστρεντερολόγος ιατρός, ο κ. Βύρων Λυκιαρδόπουλος, ο οποίος προσελήφθη τον Οκτώβριο του 2024 . Ο γιατρός δεν δουλεύει μία φορά το μήνα όπως λανθασμένα αναφέρεται στο δημοσίευμα, αντιθέτως εργάζεται καθημερινά και τις περισσότερες φορές πέραν του κανονικού ωραρίου του προκειμένου να προσφέρει την καλύτερη δυνατή φροντίδα με επιστημονική πληρότητα στους ασθενείς και στους εξεταζόμενους. Ο γιατρός εξετάζει καθημερινά και πραγματοποιεί μεγάλο αριθμό ενδοσκοπικών εξετάσεων σε καθημερινή βάση -υπογραμμίζεται ότι έχουν ήδη πραγματοποιηθεί χίλιες (1.000) ενδοσκοπήσεις σε διάστημα οκτώ (8) μηνών- ενώ παράλληλα εκτιμά και αντιμετωπίζει τα περιστατικά των κλινικών του Νοσοκομείου, πραγματοποιεί έκτακτες επείγουσες ενδοσκοπήσεις, καλύπτει τους χρόνιους ασθενείς και πραγματοποιεί επτά (7) τακτικά ραντεβού κάθε εβδομάδα παραμένοντας στο Νοσοκομείο και πέραν του τακτικού ωραρίου του.
Όσον αφορά τα ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων, θα ήθελα να πληροφορήσω τους ενδιαφερομένους ότι ο χρονοπρογραμματισμός του Γαστρεντερολογικού Ιατρείου προβλέπει την κατάθεση από τον γιατρό ολοκληρωμένου μηνιαίου προγράμματος εξωτερικών ιατρείων την 24η κάθε μήνα. Μέλημα της Διοίκησης είναι, να διαθέτει (την επομένη από τις 8:00 το πρωί) με απόλυτη διαφάνεια το σύνολο των προγραμματισμένων ραντεβού, με δεδομένες τις δυνατότητες του Ιατρείου. Πρωταρχικός μας στόχος είναι η ισότιμη πρόσβαση των ασθενών στις ιατρικές υπηρεσίες.
Για τον λόγο αυτό και θέλοντας να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια, διαθέτουμε τον μεγαλύτερο αριθμό των διαθέσιμων ραντεβού μέσω αυτοπρόσωπης παρουσίας των ενδιαφερομένων στην Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων, ενώ διαθέτουμε ένα μικρότερο αριθμό μέσω τηλεφώνου, ώστε να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης και σε συμπολίτες μας που είναι γεωγραφικά απομακρυσμένοι ή έχουν κινητικά προβλήματα. Παράλληλα, εξετάζουμε εναλλακτικούς τρόπους προγραμματισμού των ραντεβού, ώστε να διευκολύνουμε ακόμα περισσότερο την πρόσβαση στις ιατρικές υπηρεσίες.
Αν διατηρούσαμε την “λίστα αναμονής”, αυτή θα δέσμευε τα ραντεβού του επόμενου 6μηνου ή και παραπάνω, πράγμα το οποίο θα ήταν επικίνδυνο και αντιπαραγωγικό, καθώς θα απέκλειε την δυνατότητα να παρασχεθεί ιατρική βοήθεια και θεραπεία σε συντομότερο χρόνο (προ του εξαμήνου ή και ενός χρόνου πιθανώς ) σε άτομα που χρήζουν επανεξέτασης και παρακολούθησης. Σε καμία περίπτωση δεν προγραμματίζονται ραντεβού στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), το οποίο λειτουργεί για την αντιμετώπιση αποκλειστικά και μόνο των επειγόντων και έκτακτων αναγκών των ασθενών.
Το Νοσοκομείο μας είναι οι διακόσιοι πενήντα εργαζόμενοι σε αυτό, οι οποίοι -καθένας από την θέση του- δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους με αυταπάρνηση και υπευθυνότητα έχοντας ως στόχο την προάσπιση της υγείας των συμπολιτών μας και των πολυάριθμων επισκεπτών μας.
O Διοικητής του Γ.Ν. Κεφαλληνίας
Δημήτρης Μαρτίνης