Items filtered by date: Τετάρτη, 04 Δεκεμβρίου 6307

Αρκετές αναρτήσεις, αφιερώματα κι επιστολές τα τελευταία 4 χρόνια, κι όμως τα λόγια δεν βγαίνουν εύκολα αυτές τις στιγμές...
Το όνομα που αγαπήσαμε, η ιδέα που αναπτύξαμε, η λατρεία που επιδοθήκαμε θα κάνει ένα μικρό ή μεγάλο διάλλειμμα από την ενεργό παρουσία. Κι αυτό όχι μόνο διότι οι επαγγελματικές υποχρεώσεις αυξάνονται και τα χρονικά περιθώρια στενεύουν, αλλά και γιατί ο αυθεντικός κόσμος όπως τόν γνωρίζαμε διανύει τις τελευταίες του μέρες. Κάποτε τα καράβια είχαν την αξία τους, οι ναυτικοί την αξιοπρέπειά τους και η κοινωνία την υπερηφάνειά της.

Published in Κοινωνία

Τελέστηκε ο αγιασμός των Υδάτων και στο αλιευτικό καταφύγιο στον Κατελειό.

Φωτογραφίες Ανδρέας Ρουμελιώτης

VIDEO : Μάκης Παπαδάτος

https://youtu.be/e0zHuKIm2dA

{phocagallery view=category|categoryid=381|limitstart=0|limitcount=0}

Published in Κοινωνία

Την Πίτα του έκοψε χθες ο Πολιτιστικός Σύλλογος Σπαρτιών «Το Σπάρτο».

Δείτε το φωτογραφικό υλικό του Σπυρονιόνιου Μεσολωρά.

Published in Κοινωνία

Η τοιχογραφία τη Βαπτίσεως είναι από τό ναίδριο του Αγίου Γερασίμου στα Βλαχάτα 21ας.

Χρόνια Πολλά - Ευάγγελος Ευαγγελάτος

Published in Photo Stories

Η  Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας σε συνεργασία με το Δήμο Κεφαλλονιάς και το ΙΜΕ -ΓΣΕΒΕΕ στα πλαίσια του προγράμματος της Κοινωφελούς Εργασίας   υλοποιεί τα παρακάτω προγράμματα :

Published in Κοινωνία

θόδωρος γαλιατσάτος

ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΩΝ!

ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ «ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ» ΜΕ ΑΘΛΙΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ!

Δυστυχώς, όπως το είχαμε προβλέψει, οι αλλαγές που έγιναν το τελευταίο διάστημα στις ακτοπλοϊκές  συγκοινωνίες στα νησιά μας βάζουν τους πολίτες και την οικονομία σε μεγάλη δοκιμασία.

Ιδιαίτερα στην γραμμή Πόρος-Κυλλήνη η κατάσταση είναι πλέον κωμικοτραγική!

Τα δρομολόγια ματαιώνονται το ένα μετά το άλλο, η ταλαιπωρία επιβατών και επαγγελματιών τεράστια με μεγάλο οικονομικό κόστος, η δυσφήμιση των νησιών μας ως προορισμός πολύ μεγάλη με μακροπρόθεσμες αρνητικές  συνέπειες στον τουρισμό.

Εν τω μεταξύ οι πλοιοκτήτες με δελτία τύπου  και δηλώσεις εκπροσώπων τους, που προσβάλλουν την νοημοσύνη μας, «τα ρίχνουν» ο ένας στον άλλον, αλλά συνεχίζουν προκλητικά την ίδια τακτική: να βάζουν τα στενά οικονομικά τους συμφέροντα στην μάχη για τον έλεγχο  της γραμμής πάνω  απ όλα, αδιαφορώντας για την ζημιά που προκαλούν!

  • Ø Αλήθεια, ας κάνουν το κόπο οι «συγκλονισμένοι»πλοιοκτήτες να μας εξηγήσουν , πως γίνεταιτην γειτονική γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθο να την εκμεταλλεύονται από κοινούσε Κοινοπραξία καιλίγα μίλια πιο πέρα στην γραμμή Κυλλήνη-Πόροςνα καμώνονται ότι δεν μπορούν να συνεννοηθούν;
  • Ø Πού είναι η παρέμβαση του δήμου Κεφαλονιάς; Μήπως επειδή, όπως γράφτηκε στο διαδίκτυοκαι δεν διαψεύστηκε, οι παράγοντες του δήμου Κεφαλονιάς ψάχνονται να γίνουν εφοπλιστές(!) θεωρούν κατά συνέπεια τους πλοιοκτήτες«συναδέλφους» και τους αφήνουν ανενόχλητους να στραπατσάρουν τα νησιά μας;
  • Ø

Η  ΑΝ.Α.Σ.Α  απαιτεί από κάθε υπεύθυνο να ενεργήσει άμεσα για την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας της γραμμής Πόρου-Κυλλήνης.

Υπουργείο, Περιφέρεια, Δήμος,  να σταματήσουν την δια πράξεων η παραλείψεων  κάλυψη των εφοπλιστικών συμφερόντων και να βάλουν φρένο στον εξευτελισμό των νησιών μας και την οικονομική  ζημιά του τόπου μας.

Η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, εν μέσω της μνημονιακής λαίλαπας που εφαρμόζει  σ όλη την χώρα, δίνει  ένα ακόμη κτύπημα στις νησιωτικές περιοχές όπως η δική μας, αφήνοντας τα εφοπλιστικά συμφέροντα να εκμεταλλεύονται απροκάλυπτα την συγκυρία.

ü Τέρμα στην εφοπλιστική ασυδοσία που αναπαράγεται στους «σκοτεινούς» διαδρόμους του υπουργείου Ναυτιλίας.

ü Άμεσα μέτρα για την αλλαγή της σχετικής  νομοθεσίας ώστε να δημιουργηθεί ενιαίος δημόσιος  φορέας με την συμμετοχή της αυτοδιοίκησης που θα αποφασίζει με κριτήριο τα συμφέροντα των πολιτών για τις γραμμές, τα δρομολόγια, τις τιμές των εισιτηρίων.

ü Μείωση της υψηλής τιμής των εισιτηρίων  σε επιβάτες και προϊόντα , εφαρμογή του «μεταφορικού ισοδύναμου» μέσω των πιστώσεων του ΕΣΠΑ, ειδικά μέτρα για ανέργους και πολίτες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Αργοστόλι,6/1/2013                              Θεόδωρος Γαλιατσάτος

                                                                  Περιφερειακός σύμβουλος

                                                                  Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α

Published in Κοινωνία

Αρθρο του Μάκη Φόρτε

Είχα ετοιμάσει ένα κείμενο ως απάντηση στην επιστολή του εκπροσώπου της κοινοπραξίας πλοίων Ζακύνθου – Κεφαλληνίας IONIAN Ferries, μειωτική της νοημοσύνης των Κεφαλονιτών και προσβλητική στη ναυτική ιστορία της Κεφαλονιάς, με αφορμή τη ματαίωση κάποιων δρομολογίων στις 3/1.


Λίγο πριν την στείλω στα τοπικά ΜΜΕ χθες βράδυ διάβασα για τη ματαίωση ενός ακόμη δρομολογίου σe ιστοσελίδα και λίγο αργότερα είδα μένοντας άναυδος την καταγγελία που αναρτήθηκε στη σελίδα της ΑΝΕΖ στο Facebook.

Δευτέρα, 07 Ιανουαρίου 2013 09:33

Kαθηλωμένο αεροσκάφος με 1.5 τόνο χρυσού

Mε φορτίο 1.5 τόνο χρυσoύ, ένα αεροσκάφος τύπου Aırbus A300 Β4 παραμένει καθηλωμένο στο αεροδρόμιο Κεμάλ Ατατούρκ της Κωνσταντινούπολης. Το αεροσκάφος έχει μισθωθεί από τουρκική μεταφορική εταιρεία και μετέφερε χρυσό από τη Γκάνα στο Ντουμπάϊ.

Δευτέρα, 07 Ιανουαρίου 2013 09:30

Ένας ταξιδιώτης στην Κεφαλονιά του 1840

Ανυπόγραφο άρθρο από το περιοδικό "The Saturday Magazine" Vol. XVII, No 522, August 22nd, 1840, με τίτλο «Τα Ιόνια νησιά, IV. Κεφαλονιά και Τσιρίγο» (The Ionian Islands, IV. Cephalonia and Cerigo). Είναι η τέταρτη συνέχεια μιας σειράς άρθρων για τα Ιόνια Νησιά που δημοσιεύτηκαν στο αγγλικό περιοδικό το καλοκαίρι του 1840. Τα σχετικά φύλλα βρίσκονται όλα στην Κοργιαλένειο Βιβλιοθήκη. Του άρθρου δεσπόζει γκραβούρα («Άποψη της πόλεως Αργοστολίου, Κεφαλονιά»). Όπως και κάθε ταξιδιωτική περιγραφή, και το κείμενο αυτό «ελέγχεται» για την ακρίβεια των γεωφυσικών, ιστορικών και ανθρωπολογικών στοιχείων που παραθέτει. Δεν είναι τίποτε περισσότερο από τη ματιά ενός ανθρώπου που επισκέφτηκε τα νησιά την εποχή εκείνη και κατέγραψε τις εμπειρίες του. Η μετάφραση, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο, επέλεξα να είναι όσο κοντύτερα γίνεται στο πρωτότυπο, εις βάρος της «ροής» του λόγου και της λογοτεχνικότητας, για να μπορεί ο αναγνώστης να βρεθεί όσο το δυνατόν πιο κοντά σ' αυτή τη μαρτυρία. Το απόσπασμα που αφορά την Κεφαλονιά έχει ως εξής:

Published in Κοινωνία
Δευτέρα, 07 Ιανουαρίου 2013 09:29

Νήπια. Πόσο γάλα πρέπει να πίνουν;

Το γάλα είναι μια σημαντική πηγή βιταμίνης D και ασβεστίου στη διατροφή των παιδιών. Κάποια παιδιά πίνουν περισσότερο από δύο ποτήρια την ημέρα και πολύ λίγα παιδιά πιθανό να πίνουν λιγότερη ποσότητα γάλακτος. Η υπερβολική κατανάλωση γάλακτος μπορεί να μειώσει την ποσότητα του σιδήρου που αποθηκεύεται στο σώμα των παιδιών, αυξάνοντας τον κίνδυνο για αναιμία.

Published in Fresh
Σελίδα 12721 από 13590