Ο Νίκος Κουρκουμέλης «αδειάζει» τα κακοήθη υπονοούμενα για τη διαφήμιση της Κεφαλονιάς στο τραμ του Μιλάνου

Υπαίθρια full wrap διαφήμιση σε τραμ στο Μιλάνο, Ιταλίας
Σε συνέχεια δημοσιεύματος για την υπαίθρια full wrap διαφήμιση σε τραμ στο Μιλάνο και προκειμένου να ξεκαθαριστούν τα κακόβουλα, στημένα υπονοούμενα, τα οποία εσκεμμένα και με δόλο παρουσιάζονται προκειμένου να δημιουργήσουν λανθασμένες εντυπώσεις, θα θέλαμε να ενημερώσουμε για τα εξής.
1.Η δράση υπαίθρια διαφήμιση (OUTDOOR ΠΡΟΒΟΛΗ), υπαίθριες διαφημίσεις (σταθμούς συγκοινωνίας, στάσεις, λεωφορεία, κτλ) σε πόλεις εξωτερικού και εσωτερικού), αποτελεί προγραμματισμένη δράση του σχεδίου προβολής του δήμου το οποίο εγκρίθηκε με την υπ. αρίθμ. 28/2025 ΨΤΠΗ46ΜΓΤΤ-ΚΞΧ απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
Επίσης προς ενημέρωση σας, η προβολή στο Μιλάνο αποτελεί μια προγραμματισμένη και στοχευμένη δράση για την ενίσχυση της Ιταλικής αγοράς, σε συνδυασμό με την συμφωνία που έχουμε και υλοποιείται αυτή την στιγμή, με την Easy Jet για επέκταση του προγράμματός πτήσεων την εταιρείας προς το νησί μας από το Μιλάνο για δύο επιπλέον μήνες (Ιούνιο και Σεπτέμβριο).
2. Αντικείμενο της συγκεκριμένης ανάθεσης, δεν αποτελεί απλώς ο σχεδιασμός ενός δημιουργικού, όπως εσκεμμένα και προσπαθώντας να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις αναφέρεται στο κίτρινο δημοσίευμα. Αντικείμενο της ανάθεσης, αποτελεί ο σχεδιασμός του δημιουργικού, η παραγωγή του υλικού, το ντύσιμο του τραμ και η προβολή του για δύο μήνες σε κεντρικό δρομολόγιο στην πόλη του Μιλάνου. Το σύνολο αυτής της δαπάνης είναι 13.000,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και κατανέμεται στους κωδικούς του εγκεκριμένου προϋπολογισμού μας ως εξής.
Α/Α |
ΕΙΔΟΣ MΕΣΟΥ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
ΠΟΣΟΤΗΤΑ |
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |
1 |
Δημιουργία Δημιουργικού που θα χρησιμοποιηθεί για το ντύσιμό-τύλιγμα του τραμ |
Σχεδίαση και δημιουργία υλικού που θα ντύσει το τραμ “full wrap στο Μιλάνο της Ιταλίας 2 βαγονιών |
1 |
5.000,00 |
2 |
Προβολή μέσω τραμ “full wrap”. |
Προβολή της Κεφαλονιάς και της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας της για 28 ημέρες με τραμ “full wrap που θα κινείται στο Μιλάνο |
1 |
8.000,00 |
3. Οι συνομιλίες και η συνεργασία για την συγκεκριμένη δράση έχουν πραγματοποιηθεί με την Paramount Α.Ε., εταιρεία με εμπειρία 36 ετών στην ελληνική αγορά και εξειδίκευση στη σχεδίαση και υλοποίηση στρατηγικών καμπανιών τουριστικής προβολής, που αποτελεί τη μοναδική ελληνική εταιρεία με ενεργό δίκτυο συνεργατών σε 16 χώρες, προσφέροντας λύσεις εξωτερικής διαφήμισης σε στρατηγικά σημεία μέσω συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες όπως η JC Decaux, η Clear Channel, και η Global Media. Ανάμεσα στους πελάτες τους συγκαταλέγονται η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, οι Δήμοι Σκιάθου, Κω και Θεσσαλονίκης.
Για γραφειοκρατικούς λόγους, ταχύτητα υλοποίησης και με στόχο τη βέλτιστη υλοποίηση της καμπάνιας, η Paramount ήθελε η τεχνική εκτέλεση του έργου να ανατεθεί στον επίσημο συνεργάτη της στη Βουλγαρία, την εταιρεία DMD, κορυφαίο πάροχο υπαίθριας διαφήμισης και μέλος του ευρωπαϊκού της δικτύου. Οι συνομιλίες για τον συντονισμό και την ποιοτική διασφάλιση της προβολής εξακολουθούν να πραγματοποιούνται με την Paramount.
4. Η μόνη πραγματικά αλήθεια στο δημοσίευμα είναι «ότι αυτή είναι μόλις μία από τις περιπτώσεις που βρέθηκαν στη Διαύγεια». Αυτό είναι αλήθεια, καθώς στη Διαύγεια θα βρείτε πάρα πολλές δράσεις για τον τουρισμό, διότι πραγματοποιούνται πάρα πολλές. Οι εποχές που για τον τουρισμό σε όλη την Κεφαλονιά, δαπανούνταν μόλις 60.000 ευρώ, ανήκουν σε προηγούμενες Δημοτικές Αρχές.
Οπότε, ανυπομονούμε να αναδείξετε μια ακόμα δράση μας και θα είναι χαρά μας να σας απαντήσουμε για να ενημερωθούν ακόμα καλύτερα οι δημότες.
O Αντιδήμαρχος
Νικόλαος Κουρκουμέλης