Ακυρώθηκε η World Travel Market (WTM) 2020 - Θα γίνει μόνο ψηφιακά

Δημοσιεύτηκε: Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2020 18:00

Ακυρώθηκε η World Travel Market (WTM) 2020 -  Θα γίνει μόνο ψηφιακά

 Η WTM ανακοίνωσε πριν από λίγο την ακύρωση της εφετινής έκθεσης, καθώς και της μεγάλης εκδήλωσης Travel Forward, και θα γίνει μόνο ψηφιακά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η έκθεση που ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί από τις 2 έως τις 4 Νοεμβρίου δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω του «αυξανόμενου αριθμού ταξιδιωτικών περιορισμών και αβεβαιότητας σε όλο τον κόσμο.

Οι συνεχιζόμενοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, η επιβολή απαιτήσεων καραντίνας και οι τοπικοί αποκλεισμοί σε ολόκληρη την Ευρώπη, σημαίνουν ότι οι εκδηλώσεις μας θα πραγματοποιηθούν ψηφιακά”. money tourism copyright photo Οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει την πρόθεσή τους να διοργανώσουν κανονικά την έκθεση, καθώς και μια εικονική εκδήλωση, και την περασμένη εβδομάδα δήλωσαν ότι θα γίνουν κανονικά, μετά από τις αλλαγές στις κυβερνητικές συμβουλές σχετικά με τις κοινωνικές συγκεντρώσεις και μια περαιτέρω ανασκόπηση των συγκεντρώσεων με πολυπληθές κοινό.

Ο Simon Press, ανώτερος διευθυντής του WTM London, δήλωσε: «Δυστυχώς, φέτος θα είναι η πρώτη φορά από την έναρξη της WTM London το 1980 που δεν θα υπάρξει ζωντανή εκδήλωση. Εργαστήκαμε ακούραστα για να οργανώσουμε κανονικά την έκθεση, αλλά ο αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτικών περιορισμών και η αβεβαιότητα σε όλο τον κόσμο σημαίνει ότι δεν θα είναι πρακτικό να την παρακολουθήσουν αυτοπροσώπως πολλοί επισκέπτες από το εξωτερικό. Επιπλέον, παραμένει αβεβαιότητα σχετικά με τις επιχειρηματικές εκδηλώσεις και συνέδρια που επιτρέπονται να πραγματοποιούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η επίσημη προθεσμία για την απόφαση αυτή είναι η 1η Οκτωβρίου. Ωστόσο, χιλιάδες επαγγελματίες του ταξιδιωτικού εμπορίου από όλο τον κόσμο θα εξακολουθούν να μπορούν να συναντηθούν και να κάνουν συζητήσεις, σε ένα ευρύ φάσμα εικονικών συνεδριών, για να βοηθήσουν τον κλάδο να ανακάμψει  και να καινοτομήσει». Η WTM Virtual θα πραγματοποιηθεί από τις 9-11 Νοεμβρίου, προσφέροντας στους εκπροσώπους της ταξιδιωτικής βιομηχανίας την ευκαιρία να οργανώσουν εικονικές συναντήσεις one-to-one για να κάνουν συζητήσεις, να παρακολουθήσουν συνεδρίες και στρογγυλά τραπέζια, να συμμετάσχουν στην ταχεία δικτύωση και πολλά άλλα. Το WTM Virtual θα έχει τέσσερεις εικονικές συνεδρίες για να φιλοξενήσει διαδικτυακά σεμινάρια και συζητήσεις, συμπεριλαμβανομένου του Υπεύθυνου Τουρισμού.

Επιπλέον, διαμορφώνεται μια εικονική έκδοση του Travel Forward και θα συνδυάζει εικονική έκθεση, δωρεάν συνεδρίες εικονικής διάσκεψης και γρήγορη δικτύωση για νεοσύστατες εταιρείες για να συναντήσουν επενδυτές. Με το θέμα «Ανθεκτικότητα, Καινοτομία, Απόκριση», το Travel Forward Virtual θα προσθέσει μια προσέγγιση βασισμένη σε τεχνολογία για την υποστήριξη της ανάκαμψης της τουριστικής και τουριστικής βιομηχανίας. adv Ο Richard Gayle, Διευθυντής Εκδηλώσεων για το Travel Forward είπε: «Το Travel Forward είναι η εκδήλωση που περιλαμβάνει νέες ιδέες και καινοτόμα έργα για να εμπνεύσει τους αντιπροσώπους. Φέτος, η λειτουργία Travel Forward ουσιαστικά θα μας επιτρέψει να συνδεθούμε ακόμη περισσότερο με παγκόσμιες εταιρείες τεχνολογίας ταξιδιών που θέλουν να προωθηθούν στον κόσμο.

Είμαστε πεπεισμένοι ότι το Travel Forward Virtual θα προσφέρει στους εκπροσώπους όλη την υποστήριξη και τις ιδέες για το πώς η ανάκαμψη της βιομηχανίας και περισσότερες λύσεις για να ξεπεραστούν οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ταξιδιωτική βιομηχανία». Και ο Simon Press κατέληξε: «Λάβαμε την απόφαση κάνουμε την έκθεση ψηφιακά, μετά από πολλές διαβουλεύσεις με τους συνεργάτες μας, τους χορηγούς, τους εκπροσώπους και το προσωπικό μας. Γνωρίζουμε ότι αυτό θα είναι μια απογοήτευση για όλους εκείνους που σχεδίαζαν να παρακολουθήσουν την έκθεση.

Ωστόσο, κύριος στόχος μας ήταν πάντα να πραγματοποιούμε μια παγκόσμια έκθεση, φέρνοντας επαγγελματίες ταξιδιού από τις επτά ηπείρους και τώρα διοχετεύουμε τις ενέργειές μας στη δημιουργία μιας εξαιρετικής, μεγάλης κλίμακας ψηφιακής έκθεσης, που θα επιτρέψει στη βιομηχανία των ταξιδιών να συνδεθεί, να δικτυωθεί, να κάνει συναλλαγές και να μάθει για το νέο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί για τον καταναλωτή”.

Πηγή: money-tourism.gr


Ετικέτες: