Προώθησε  την επιχείρησή σου  στο INKEFALONIA - Δοκίμασε το νέο, τρίμηνο πακέτο

H Περιφέρεια για την βλάβη αεροπλάνου στην Κεφαλονιά και την φροντίδα των επιβατών

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 08 Αυγούστου 2017 13:48

H Περιφέρεια για την βλάβη αεροπλάνου στην Κεφαλονιά και την φροντίδα των επιβατών

 Το αεροπλάνο αναχώρησε για τον προορισμό του την Δευτέρα

Την Κυριακή 06/08, δεν πραγματοποιήθηκε λόγω βλάβης του αεροσκάφους της εταιρείας ‘’Thomas Cook’’, η πτήση ‘’Κεφαλονιά – Newcastle’’, με 151 επιβάτες.

Όταν αργά το βράδυ πληροφορηθήκαμε, από τον εδώ αντιπρόσωπο και πράκτορα της εταιρείας κ. Καραπέτσα, τόσον το γεγονός όσον και το ότι παρά τις προσπάθειες η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε και ως εκ τούτου έπρεπε να εξασφαλιστεί η διαμονή των επιβατών, αμέσως έγιναν τα εξής:

Ειδοποιήθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλονιάς & Ιθάκης κ. Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων κ. Γεράσιμος Τιμοθεάτος και όλοι μαζί σε συντονισμό με το Γραφείο του κ. Καραπέτσα, καταβάλαμε μεγάλες προσπάθειες για την εξεύρεση καταλυμάτων, δεδομένου ότι όλα τα καταλύματα είχαν εξαιρετικά μεγάλες πληρότητες και η ώρα ήταν προχωρημένη.

Επίσης επικοινωνήσαμε με τον εδώ Δ/ντή της Fraport κ. Ανυφαντή, για να ζητήσουμε την συνδρομή του στο να παραμείνει η αίθουσα του αεροδρομίου ανοιχτή, μέχρι να βρεθούν καταλύματα, κάτι για το οποίο μας διαβεβαίωσε και πράγματι η αίθουσα και το αναψυκτήριο παρέμειναν ανοιχτά.
Τελικά, όλοι οι επιβάτες τακτοποιήθηκαν σε καταλύματα.

Το αεροπλάνο αναχώρησε για τον προορισμό του την Δευτέρα περί ώρα 15.30'.

Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι με τον άριστο συντονισμό, την προθυμία των ιδιοκτητών ξενοδοχείων και άλλων καταλυμάτων, κάποιοι μάλιστα εκ των οποίων μπήκαν στην προσπάθεια να βρουν και γειτονικά τους καταλύματα (βίλες, εν/να δωμάτια, κλπ), αλλά και κάποιοι δεν θέλησαν να πληρωθούν για τις προσφερθείσες υπηρεσίες τους, αποδεικνύει περίτρανα ότι σαν τουριστικός προορισμός, μπορούμε να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά σε κάθε απρόβλεπτο γεγονός.

Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων συγχαίρει όλους όσους συνετέλεσαν στην άμβλυνση του προβλήματος, κάτι το οποίο σε καμιά περίπτωση δεν είναι ευχάριστο για τον ταξιδιώτη.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ


Ετικέτες:

Φόρτωση…

Φόρτωση…


Σχολιάστε