Πρόεδρος ΣΕΕΔΔΕ: «Υποχρεούμαστε να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες σε λογικές τιμές»

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012 11:37

Πρόεδρος ΣΕΕΔΔΕ: «Υποχρεούμαστε να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες σε λογικές τιμές»

Την απάντησή του στο ερώτημα που του έθεσε το inkefalonia.gr, μέσω της προέδρου του συλλόγου ιδιοκτητών και επιχειρηματιών τουριστικών καταλυμάτων Λειβαθούς κ. Μαρίνας Γαλιατσάτου, στο τι μπορούν να περιμένουν οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων το καλοκαίρι που έρχεται έδωσε ο πρόεδρος του ΣΕΕΔΔΕ (Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Διαμαρισμάτων Ελλάδος) κ. Κώστας Μπρεντάνος .

«Το 2012 προβλέπεται να είναι μια ιδιαίτερα  σημαντική χρονιά για το ελληνικό τουρισμό καθώς όλα είναι ρευστά και οι οικονομικές εξελίξεις σε εθνικό    και πανευρωπαϊκό επίπεδο είναι αυτές που θα κρίνουν  τη σταθερότητα, την άνοδο ή την πτώση του στη  διεθνή τουριστική αγορά.

Τα στοιχεία που έχω στη διάθεσή μου έως σήμερα δεν μου επιτρέπουν αισιόδοξες προβλέψεις καθώς οι προκρατήσεις, κυρίως  από τις παραδοσιακές μας αγορές     υπολείπονται  σημαντικά συγκρινόμενες με αυτές  της αντίστοιχης  περσινής περιόδου.

Τα αίτια σχετίζονται κυρίως με την κακή εικόνα που προβάλει  η Ελλάδα προς τα έξω λόγω της οικονομικής της αστάθειας αλλά και  με  θέματα που αφορούν  την ασφάλεια , την ποιότητα των  υποδομών  και το κόστος των παρεχομένων υπηρεσιών .

Θέλω να πιστεύω ότι τις επόμενες εβδομάδες όσον αφορά την οικονομία, θα βελτιωθεί η εικόνα της Ελλάδος  αφού πρώτα  περάσει το μήνυμα της “μη χρεωκοπίας”  ώστε να επανέλθει και πάλι η ομαλότητα και η εμπιστοσύνη στους ξένους που θέλουν να επισκεφθούν την χώρα μας .

Παρόλα αυτά   θεωρώ ότι η φετινή χρονιά θα κλείσει αρνητικά για τις μικρομεσαίες τουριστικές  επιχειρήσεις και συγκεκριμένα  τα  τουριστικά   καταλύματα  και τα  μικρά ξενοδοχεία, καθώς αυτές οι επιχειρήσεις είναι που δέχονται τον σκληρό και άνισο  οικονομικό ανταγωνισμό των μεγάλων ξενοδοχειακών  μονάδων  όπου  μέσω των  φθηνών προγραμμάτων του all inclusive  αποσπούν μεγάλο μέρος της  παραδοσιακής τους πελατείας.

Για τους παραπάνω λόγους και για να αντιστρέψουν  το κλίμα,  επιβάλλεται οι   μικρομεσαίοι επιχειρηματίες  να αναπτύξουν επιθετική και καλά οργανωμένη διαφημιστική εκστρατεία κυρίως μέσω του διαδικτύου, προβάλλοντας την ελληνική φιλοξενία  και το διαφορετικό προϊόν που προσφέρουν  οι συγκεκριμένες   επιχειρήσεις .

Δεν θα πρέπει να ξεχνούν οι συνάδελφοι μας  ότι διανύουμε τη χειρότερη οικονομική κρίση που έζησε ποτέ η χώρα  μας και μέσα σε αυτό το βαρύ οικονομικά περιβάλλον υποχρεούμαστε όλοι μαζί να προσφέρουμε ποιοτικές υποδομές και άριστες υπηρεσίες σε λογικές τιμές ώστε  να προσελκύσουμε και πάλι την πελατεία μας  που είναι οι άνθρωποι που αγαπούν την Ελλάδα και  επιθυμούν να ζήσουν την ελληνική οικογενειακή φιλοξενία .

Μέσα από την ελληνική παράδοση και τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου μας που μπορούν να την προσφέρουν απλόχερα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να ανθίσει και να στηρίξει την περιφέρεια και την τοπική κοινωνία, αρκεί να υπάρξει σύνεση και σωστός σχεδιασμός δράσεων» .

 

Κώστας Μπρεντάνος

Πρόεδρος ΣΕΕΔΔΕ

 

 




ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

00 inkefalonia general ad 300X250