Μια εκ βαθέων συνέντευξη του διακεκριμένου Κεφαλονίτη στιχουργού Σαράντη Αλιβιζάτου στην «Ελλάς του… 2014!»

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017 10:57

Μια εκ βαθέων συνέντευξη του διακεκριμένου Κεφαλονίτη στιχουργού Σαράντη Αλιβιζάτου στην «Ελλάς του… 2014!»

Οι στίχοι του μιλούν από μόνοι τους! Έχει δημιουργήσει πάνω από 800 τραγούδια τα περισσότερα από αυτά τεράστιες επιτυχίες,  έχει  συνεργασίες με τα μεγαλύτερα ονόματα του καλλιτεχνικού χώρου, έχει στο ενεργητικό του χρυσούς και πλατινένιους δίσκους! Συνέντευξη στον Γιώργο Χαλαβαζή Όμως ο ίδιος έχει επιλέξει να μην μιλάει πολύ. Για την ακρίβεια να μην μιλάει καθόλου… Μόνο να δημιουργεί… Ο σπουδαίος Κεφαλονίτης στιχουργός Σαράντης Αλιβιζάτος, μας άνοιξε το σπίτι του στα Βλαχάτα και μαζί και την ψυχή του για μια συνέντευξη εφ΄όλης της ύλης, για την ζωή του, για την μουσική βιομηχανία, για τις συνεργασίες του, για την Κεφαλονιά!

Παρούσα στην συνέντευξη ήταν και η μούσα του, όπως την χαρακτηρίζει, η ερμηνεύτρια Μακρίνα.

Ποιος είναι ο Σαράντης Αλιβιζάτος

Ο Σαράντης Αλιβιζάτος, γεννήθηκε στις 15 Αυγούστου 1951 στην Κεφαλονιά. Στα 11 του χρόνια μετακόμισε με την οικογένειά του στην Αθήνα.

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου, όπως η Χάρις Αλεξίου, η Κωνσταντίνα, η Γλυκερία, η Άννα Βίσση, ο Αντώνης Καλογιάννης, η Πίτσα Παπαδοπούλου, o Γιάννης Πάριος, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Νίκος Νομικός, ο Θέμις Αδαμαντίδης κ.ά.

Έχει συνεργαστεί με σπουδαίους συνθέτες όπως ο Αντώνης Βαρδής , ο Γιάννης Σπανός,  ο Μάριος Τόκας, ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο Γιάννης Γιοκαρίνης, ο Θανάσης Πολυκανδριώτης κ.ά.

Τα τραγούδια του έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες.

-          Σαράντη πόσα χρόνια γράφεις τραγούδια;

«Γράφω στίχους από πολύ μικρός. Ξεκίνησαν και μου δημοσίευαν στιχάκια στο περιοδικό «Ντομινό» και ποιήματα στα «Επίκαιρα» σε ηλικία 17 ετών, όταν ακόμα πήγαινα στο σχολείο».

-          Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις να γράφεις στίχους;

«Ο πατέρας μου με έβαζε στο καφενείο του χωριού στα Βλαχάτα κάτω από το ηχείο - το χωνί που λέγαμε τότε-  και άκουγα την εκπομπή "Η ώρα των ακροατών"  από τον σταθμό του Πύργου. Ήταν οι αφιερώσεις σε λαϊκά τραγούδια όλων των ακροατών. Αυτά σιγά σιγά «δούλεψαν» μέσα στο κεφάλι μου και άρχισα να γράφω και εγώ, όταν ακόμα πήγαινα στο δημοτικό».

1

Εν συνεχεία,  με βρήκε και ο Σπύρος Σαμοϊλης που έκανε τότε συναυλίες στα θέατρα με αντιστασιακά κομμάτια και είχα την τύχη να έχω μία καλή μερίδα μέσα στα τραγούδια του Σαμοϊλη. Όλα αυτά μου έδιναν δύναμη και φτερά.

Κυκλοφόρησε ο πρώτος δίσκος επί εποχή Χούντας της Ελένη Βιτάλη το «Βάστα Καρδιά»  που είχα δύο στιχάκια μέσα από το Σπύρο Σαμοϊλη.

«Δεν ήθελα να κλείσω τη ζωή μου μέσα σε ένα γραφείο»

Μετά τα 21 έως και τα 28 έκανα διάφορες δουλειές. Από πωλητής  βιβλίων μέχρι σερβιτόρος, λογιστής  και μπουφετζής, μου είχε «δέσει» όμως  στο μυαλό ότι εγώ θέλω να ζήσω από το στίχο. Να βγάζω τα προς το ζην από την στιχουργία.

Σε  αυτό το διάστημα έγγραφα για μένα. Πριν βέβαια μπω με το «Ξημερώνει» στη δισκογραφία με τον Αντώνη Βαρδή, έκανα μια εταιρία δίσκων για το ΚΚΕ  με το όνομα «Λιμπερτά». Δεν τα βρήκα με το κόμμα στην πορεία και την έκλεισα και άρχισα να κάνω ευκαιριακές δουλειές για να μην κουράζεται το μυαλό μου. Είχα σπουδάσει και λογιστής, αλλά πάνω σε αυτό δούλεψα μόνο τρεις μήνες. Δεν ήθελα να κλείσω τη ζωή μου μέσα σε ένα γραφείο.

Βρέθηκα πριν το "Ξημερώνει" με τον Αντώνη Βαρδή που ήταν στο ξεκίνημά του αυτός και μου άρεσε πολύ.  Μέσα στον δίσκο του "Ξημερώνει" που το ερμήνευσε η Χαρούλα Αλεξίου, έβαλα έξι τραγούδια. Η πρώτη μεγάλη συνεργασία ήταν με τον Αντώνη Βαρδή στη σύνθεση και την Χαρούλα Αλεξίου στην ερμηνεία. Ευλογημένος να είναι ο Αντώνης Βαρδής και καλό του ταξίδι,  γιατί μας έφυγε αρκετά νέος. Με τον Βαρδή είχαμε μία καλή γενικότερα συνεργασία και δώσαμε επιτυχίες στο χώρο».

5

Με τους Αλήτες - Αντώνης Βαρδής

https://www.youtube.com/watch?v=jHRUgwkn_wI

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Αντώνης Βαρδής

-Πώς αισθάνεσαι που 40 χρόνια τώρα τα τραγούδια σου συνεχίζουν να τραγουδιούνται  παντού;

«Όταν ξεκίνησα με το "Ξημερώνει" η σκέψη μου ήταν κάποτε να πάρω ένα χρυσό δίσκο. Δεν πίστευα όμως ότι θα έχω τόσες επιτυχίες. Πάντα παίρνω μεγάλη χαρά και μία μεγάλη ηθική ικανοποίηση όταν ακούω να τραγουδούν τα τραγούδια μου. Ποτέ δεν κόμπασα γι αυτό.  Αλλά όταν ακούω να τραγουδούν τα τραγούδια μου, γεμίζει η ψυχή μου και αυτό είναι κάτι που με εξυψώνει. 

-          Καταλάβαινες ότι αυτό που γράφεις θα γίνει επιτυχία;

«Αρκετές φορές το καταλάβαινα. Συγκεκριμένα όταν με ρώτησε ο Μάτσας με το “Ξημερώνει” ποια είναι τα σουξέ του δίσκου,  του είπα το “Ξημερώνει” και το “Φεύγω”. Αυτός δεν ήθελε καν να το βάλει το “Φεύγω” στο δίσκο. Όταν του απάντησα αυτό,  μου είπε: “Αλιβιζάτο πολύ περίεργα μου τα λες…”  Τελικά το “Φεύγω” μπήκε στο δίσκο και άφησε εποχή…»

1215

-          Έχεις συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα. Με ποιους είχες την καλύτερη συνεργασία;

Την καλύτερη συνεργασία την είχα με τα κορίτσια (Αλεξίου, Γλυκερία, Κωνσταντίνα) , επίσης με τον Τόλη Βοσκόπουλο και τον Νίκο Νομικό. Ο Νομικός έχει παραμείνει μέχρι σήμερα φίλος μου. Θέλω εδώ να τονίσω πως μια σπουδαία στιγμή στην καριέρα μου ήταν η συνεργασία με τον Γιώργο Ζαμπέτα, γιατί έκανα τον τελευταίο του δίσκο «Γεια σου έρωτα» που δεν πρόλαβε να τον ακούσει γιατί μας έφυγε. Θεωρώ ότι έγραψα τον στίχο που ήθελε να γράψω και ας μην τον είδε…».

«Ήμουν περίεργο παιδί. Δεν έκανα παρέα με τους καλλιτέχνες και δεν ανέβαινα στην εταιρία για δημόσιες σχέσεις»

-          Έχεις κρατήσει επαφές με τους καλλιτέχνες που συνεργάστηκες;

6Ήμουν περίεργο παιδί. Δεν έκανα παρέα με τους καλλιτέχνες και δεν ανέβαινα στην εταιρία για δημόσιες σχέσεις. Ήταν επιλογή μου και θέση μου. Επέλεξα έναν άλλο δρόμο συνειδητά. Με την Κωνσταντίνα παρέμεινα φίλος. Η Κωνσταντίνα είναι η γυναίκα μου στη δισκογραφία. Στη ζωή η γυναίκα μου είναι η Μακρίνα.

 

«Κάποιες στιγμές οι στίχοι έβγαιναν από μόνοι τους… και σε πέντε δέκα λεπτά έβγαινε ένα τραγούδι. Κάποιες άλλες φορές παιδευόμουν  με ένα στιχάκι και 20 μέρες»

-          Υπήρχε κάποιος συνθέτης ή τραγουδιστής με τον οποίο θα ήθελες, αλλά δεν κατάφερες να συνεργαστείς;

«Υπάρχουν ονόματα όπως ο Θάνος Μικρούτσικος που δεν με έφερε η τύχη να συνεργαστώ μαζί τους.  Και βέβαια θαυμάζω κάποιους συνθέτες, όπως είναι ο Ξαρχάκος με τον οποίο θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει κάποια πράγματα. Δούλευα στο εμπορικό τραγούδι, είχα στόχο να ζω από αυτό και δεν ήθελα επ’ ουδενί το εμπορικό μου τραγούδι να είναι το σουξεδιάρικο ή το φτηνιάρικο. Ήθελα το τραγούδι εκτός από τη μουσική να περνάει και από το λόγο.  Για να βγει ένα στιχάκι με ζόριζε. Αν δεν έφτανα στιχουργικά σε ένα επίπεδο που ήθελα, τα έσκιζα, δεν το έδινα. Κάποιες στιγμές οι στίχοι έβγαιναν από μόνοι τους… και σε πέντε δέκα λεπτά έβγαινε ένα τραγούδι. Κάποιες άλλες φορές παιδευόμουν  με ένα στιχάκι και 20 μέρες».

«Το "Σημάδι" με σημάδεψε!»

-          Ποιο είναι το τραγούδι που σε σημάδεψε;

Το «Σημάδι» με σημάδεψε ! Και δεν σημάδεψε μόνο εμένα, σημάδεψε και την Κωνσταντίνα. Ο Μάτσας πήρε την δεύτερη εκτέλεση και την έδωσε στον Γιάννη Πάριο και έτσι το τραγούδι τραγουδήθηκε από όλη την Ελλάδα. Το «Σημάδι» και οι «Θάλασσες» ήταν γραμμένα για την Κωνσταντίνα. Τις δεύτερες εκτελέσεις ο Μάτσας τις έδωσε στον Πάριο και το «Θάλασσες» στον Μητροπάνο.

 

Το σημάδι  - Κωνσταντίνα

https://www.youtube.com/watch?v=_l-Svtr4WvM

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Μάριος Τόκας

Θάλασσες – Δημήτρης Μητροπάνος

 https://www.youtube.com/watch?v=peIvVjrkAcI

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

-          Ποιες ώρες γράφεις;

4«Οι ώρες που έγραφα – γιατί τώρα έχω άλλα ωράρια – ήταν από τις 6 το πρωί μέχρι το μεσημέρι. Όταν ξυπνούσε η Μακρίνα, που τότε τραγουδούσε σε μαγαζιά, περνούσαν τα τραγούδια μου από το τεστάρισμα το δικό της. Ήταν μία άμεση κριτική στα τραγούδια, διότι την εμπιστευόμουν απόλυτα και ήταν η μούσα μου. Και πάντοτε η Μακρίνα είχε δίκιο».

-          Η Κεφαλονιά είχε επιρροή στα τραγούδια σου;

«Κουβαλούσα την Κεφαλονιά στο DNA μου. Η μελωδικότητα που έχουν οι στίχοι μου, έχουν επιρροή από την Κεφαλονιά. Μετράει πολύ που είμαι από την Κεφαλονιά. Άλλωστε, επηρεάζεσαι και από τις εικόνες και από τους ανθρώπους του νησιού. Λατρεύω την Κεφαλονιά».

 

 

«Δεν θέλω να χαραμιστεί ένα χρηματικό ποσό για μία συναυλία μου… ας γίνει με αυτά τα λεφτά ένα ορφανοτροφείο»

-          Θα μπορούσες να είχες αξιοποιηθεί διαφορετικά στην Κεφαλονιά;

«Κάποια άτομα που συνάντησα εδώ στην Κεφαλονιά μου ζήτησαν να οργανώσω κάποιες συναυλίες. Γνωρίζοντας τα έξοδα που έχει μία συναυλία και γι αυτό δεν έδωσα ρότα για να γίνει κάτι τέτοιο. Φάνηκε βέβαια σαν να είμαι αμελής και να σνομπάρω. Ωστόσο δεν σνομπάρω…  Δεν θέλω να χαραμιστεί ένα χρηματικό ποσό για μία συναυλία μου… ας γίνει με αυτά τα λεφτά ένα ορφανοτροφείο. Δεν μπορώ να με πληρώνει άλλος για την προβολή μου… την προβολή μου θέλω να την πληρώσω εγώ!».

 

-          Τι έχεις κερδίσει από την στιχουργική;

«Πολλά λεφτά που τα “έφαγα” και τα γλέντησα. Γέμισε η ζωή μας. Παράλληλα, κατανόησα με τη στιχουργία ότι το να αγαπάς κάτι δεν φτάνει. Πρέπει να «βρέξεις κ… για να φας ψάρι». Έμαθα να δουλεύω και να κουράζομαι πάνω στο στίχο μέχρι να φτάσω εκεί που θέλω. Η στιγμή της δημιουργίας του κομματιού ήταν κάτι το ανεπανάληπτο. Η ευφορία και η χαρά ήταν κάτι το σπουδαίο.  Αυτό όμως το πετυχαίνεις με σκληρή δουλειά.

Αυτό που επί της ουσίας έχω κερδίσει ήταν ότι με την στιχουργία, έμαθα να δημιουργώ και να εκφράζω τον κόσμο μου. Να καταφέρνεις να καταθέτεις κομμάτι του εαυτού σου. “Γεμίζεις” και “ αδειάζεις” συγχρόνως. Επίσης μπορούσα πολύ εύκολα να γράφω θηλυκό στίχο. Έμπαινα στην γυναικεία ψυχολογία και γι’ αυτό έκανα επιτυχία με τις γυναίκες ερμηνευτές. Το «Μοναχικές γυναίκες» δεν μπορείς να καταλάβεις, ότι το έχει γράψει ένας άντρας. Μιλάει πολύ στην ψυχή της γυναίκας».

 

Μοναχικές Γυναίκες ~ Γλυκερία & Δήμου & Τσανακλίδου

https://www.youtube.com/watch?v=FC6ly2CK_Kw

«Είναι αμείλικτος ο χώρος της μουσικής. Σε ανεβάζει και σε κατεβάζει σε… 33 δευτερόλεπτα! Πλέον στα παιδιά δίνουν «σκουπίδια» από τους Ραδιοφωνικούς Σταθμούς. Υπάρχει πεσμένη αισθητική γενικότερα. Λείπει ένα κομμάτι ποιότητας»

-          Πώς είναι ο χώρος της μουσικής βιομηχανίας στην Ελλάδα;

Είναι αμείλικτος! Ο χώρος αυτός σε ανεβάζει και σε κατεβάζει σε… 33 δευτερόλεπτα! Η εταιρία το πρώτο που κοιτάζει είναι το χρήμα που θα πάρει. Είναι καθαρό εμπόριο. Βέβαια υπήρχαν εταιριάρχες όπως ο Αλέκος Πατσιφάς που έβγαλε το «Νέο Κύμα» τη Λύρα, που είχαν άλλη φιλοσοφία. Έχουν χαθεί αυτοί οι εταιριάρχες και οι παραγωγοί. Πλέον στα παιδιά δίνουν «σκουπίδια» από τους Ραδιοφωνικούς Σταθμούς. Υπάρχει  πεσμένη αισθητική γενικότερα. Λείπει ένα κομμάτι ποιότητας. 

 

«Βγάζω καντήλες που κάθε μέρα βγαίνει ένας καινούργιος καλλιτέχνης που είναι…  κακοτέχνης και μας πλασάρουν  τα τραγούδια του».

 Βέβαια για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, τραγούδια ποιοτικά γίνονται. Όπως από τους εμπορικούς Μαχαιρίτσα και Τσακνή που γράφουν πολύ καλά τραγούδια. Κάτι άλλοι όμως βγάζουν κάθε τόσο τραγούδια και τα “σερβίρουν” στο κοινό.  Κάθε μέρα βγαίνει ένας καινούργιος καλλιτέχνης που είναι…  κακοτέχνης και μας τα πλασάρουν, εγώ με αυτά βγάζω καντήλες.  Είναι όλα αυτά πληγωμένες και πληρωμένες καταστάσεις. Αν ακούσεις σταθμό, ακούς κάθε μέρα την ίδια play list. Υπάρχουν βέβαια και παραγωγοί στο ραδιόφωνο που κρατάνε ακόμα και σήμερα ένα επίπεδο και ένα ήθος , όπως ο Γιώργος Νερούτσος και ο Γιάννης Τζουανόπουλος που είναι στο «Πρώτο Πρόγραμμα» της ΝΕΡΙΤ.

-          Για την Κεφαλονιά σκοπεύεις να γράψεις κάποιο στίχο;

«Είναι μία πρόκληση αυτό για μένα. Έχω πολλά ντοσιέ με στίχους-  που πρέπει να τους δω κάποια στιγμή – σχετικά με την Κεφαλονιά…».

«Όταν γράφω για Θάλασσα, σκέφτομαι πάντα τη θάλασσα της Κεφαλονιάς»

-          Η θάλασσα τι ρόλο έπαιξε στους στίχους σου;

«Η θάλασσα αποτελεί την δύναμη της “ γέννας”  μου… Και στα Πατήσια όπου βρίσκομαι έχω την φωτογραφία από την θάλασσα του Λουρδά και από το Τραπεζάκι και τα φέρνω στο κεφάλι μου κάθε φορά που γράφω για θάλασσα. Είναι το “νερό” που πίνω κάθε μέρα η θάλασσα της Κεφαλονιάς».

77 copy

Ο Σαράντης Αλιβιζάτος σε μικρή ηλικία (στα δεξιά) και σε φωτογραφία την εποχή που τα τραγούδια του... έγραφαν την δική τους ιστορία

-          Αυτό τον καιρό γράφεις κάτι;

“Τώρα πλέον δεν περιμένω πρόταση από εταιρία γιατί έχω αποσυρθεί, ούτε ψάχνω την επιτυχία για το βιοποριστικό. Τώρα καταθέτω το στίχο σε κάποιους που μου αρέσουν και βγαίνουν που και που κάποια τραγούδια μου. Πλέον οι νέοι καλλιτέχνες με αντιμετωπίζουν με σεβασμό και αυτό με κάνει χαρούμενο. Το  “Σ'αγαπώ φίλη”  που το τραγουδούν οι “Φτωχοί Συγγενείς” είναι το τελευταίο τραγούδι μου…»

Επίσης εχω χαρεί ιδιαίτερα για ένα cd που έκανα στην Ελένη Ροδά με τον Τάκη Μπινιάρη και Στέφανο Μαργαρίτη. Έχω χαρεί για τον στίχο που της έδωσα. Δεν έχει γίνει επιτυχία, αλλά η τιμή για μένα ήταν και μόνο που με τραγούδησε η Ροδά. Ο ιστορικός του μέλλοντος θα ανακαλύψει και άλλα τραγούδια μου που δεν έχουν ακουστεί».

Σ'αγαπώ φίλη - Φτωχοί Συγγενείς

https://www.youtube.com/watch?v=4zRSGxWmMDQ

-          Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό  σου;

Αναρχοτρελό! Γιατί έκανα την τρέλα μου που ήταν η στιχουργική, και ήμουν «αναρχικός» καθώς δεν έμπαινα σε καλούπια.

Έχεις αδικηθεί;

Όχι

Έχεις αδικήσει;

Όχι δεν έχω αδικήσει κανέναν. Πικρά λόγια μπορεί να είπα κάποιες στιγμές , πάνω στην στενοχώρια μου και με τον Μάριο Τόκα που ήμασταν φίλοι. Δεν αδίκησα όμως, ούτε με αδικήσανε και εκεί νιώθω υπερήφανος».

19

-          Πώς θα ήθελες να κλείσουμε αυτή την συνέντευξη;

«Ήθελα να πω και θέλω να το γράψεις οπωσδήποτε – ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα που ήρθες να μου πάρεις αυτή τη συνέντευξη.

Επίσης θέλω να κλείσει με ένα τελευταίο στιχάκι που μου μελοποιήθηκε και είναι στο cd του συγκροτήματος «Παιδικές ασθένειες»  σε τραγούδι  λέγεται  “Πατρίς”.  

“Η πατρίς που λες Μαρία έχει σχετική αξία

σύμφωνα με τη λογική.

Μας τρώει, θα μας τρώει και άντε φτου και απ' την αρχή.

Και φτου και απ' την αρχή.

Μα έχω ένα δάσος στη καρδιά γεμάτο άγρια περιστέρια,

που δε φιλάνε νόμους, ούτε χέρια”.

https://www.youtube.com/watch?v=VaDDKXUrZmw

Με αυτό τον στίχο θέλω να κλείσουμε…

-Ευχαριστώ πολύ 

Και εγώ ευχαριστώ…

Το κομμάτι της ποίησης

Έχοντας «κλείσει» το κεφάλαιο της στιχουργικής ,  Ο Σαράντης Αλιβιζάτος, τα τελευταία χρόνια έχει ανοίξει το κεφάλαιο της ποίησης. Έχει εκδώσει τις ποιητικές συλλογές :"Μεθυσμένη, (Χώρα του Ήλιου)”, “Δήλος”, “Θέλω να σου διαβάζω θάλασσα “ . Aνέκδοτο έργο : “Απ το σκοτάδι στο φως” κ.α.

20 121

 8

8 copy

Χειρόγραφο με στίχους του Σαράντη Αλιβιζάτου

 

Παρακάτω μερικά από τα τραγούδια του που έγραψαν ιστορία στο Ελληνικό πεντάγραμο!

Στην Ελλάς του 2000 Στέλιος Καζαντζίδης

https://www.youtube.com/watch?v=m2ViRsD40AI

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Αντώνης Βαρδής

Όλα για σένανε (Χωρίς νερό) - Πάνος Κιάμος

https://www.youtube.com/watch?v=6RQugd63fvs

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Γιάννης Πετρίδης

Μ’ άφησες σαν πόλη – Χάρις Αλεξίου

https://www.youtube.com/watch?v=cH2E_69lN-4

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Αντώνης Βαρδής

Μέχρι να βρούμε ουρανό  - Γλυκερία

https://www.youtube.com/watch?v=YlQJyjxulvQ

Στίχοι Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης

H νύχτα μυρίζει γιασεμί – Θέμης Αδαμαντίδης

https://www.youtube.com/watch?v=7fzwitDcFNM

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Μάριος Τόκας

Αννούλα του χιονιά - Αντώνης Καλογιάννης

https://www.youtube.com/watch?v=ZzqMY3kfkKk

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Μάριος Τόκας

 Σ΄ αγαπώ - Αντώνης Καλογιάννης & Μαρινέλλα

https://www.youtube.com/watch?v=RiP5KjR6qPQ

Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

Μουσική: Μάριος Τόκας

Με έκανε ο έρωτας Αλήτη – Σταμάτης Κόκοτας

https://www.youtube.com/watch?v=B-6mnQWgDC4

Αναλυτικά το στιχουργικό έργο του Σαράντη Αλιβιζάτου μπορείτε να το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&lyricist_id=63

1314161718


Ετικέτες:


00 inkefalonia general ad 300X250