HELPE ENERGEIES GIF BANNER 728x90

 

Γιατί πρέπει να ξυπνάς 17 λεπτά νωρίτερα κάθε πρωί

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016 12:52

Γιατί πρέπει να ξυπνάς 17 λεπτά νωρίτερα κάθε πρωί

Το πρωινό ξύπνημα θα είναι για πάντα μία δυσκολία που πρέπει να ξεπεραστεί. Ακόμα θυμάμαι με τρόμο τα πρωινά για το σχολείο. Τα πρωινά θα γίνουν σύμμαχοί σου. Θα αλλάξεις αυτή τη συνήθεια κι όλα και η ημέρα σου θα πάει πολύ καλύτερα.

 
Κι όμως μερικοί από τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους στον κόσμο ρυθμίζουν τα ξυπνητήρια τους να χτυπούν πολύ νωρίς το πρωί, ώστε να εκμεταλλευτούν την ημέρα από το ξεκίνημα της. Οι πρώτες πρωινές ώρες είναι ιδανικές για τα μεγάλα μυαλά.

Από απόψε κιόλας θα κάνεις τη σχετική αλλαγή. Θα εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να ξυπνά λίγα λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο.

Τα οφέλη που θα αποκομίσεις πολλά.

Το απαραίτητο stretching

Ιδανική άσκηση για να κυκλοφορήσει το αίμα στο σώμα σου. Ένωσε τα δάχτυλα σου και σήκωσε τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι με τις παλάμες προς τα πάνω. Ίσιωσε και προσπάθησε να τεντώσεις την σπονδυλική σου στήλη. Μέτρα μέχρι το 10 και επανάλαβε.

Το σωστό πρωινό

Φτάνει πια με τον καφέ ''του ποδιού''. Θα καθίσεις στο τραπέζι, θα φτιάξεις καλό πρωινό πλούσιο σε βιταμίνες και φυτικές ίνες. Πρακτικά λοιπόν, ένα πρωινό που περιέχει δημητριακά ολικής άλεσης ως πηγή ενέργειας σε συνδυασμό με ένα ποτήρι γάλα ή ένα γιαούρτι με λίγα λιπαρά, ένα φρούτο και ένα ποτήρι νερό, μπορεί να αποτελεί την ιδανική λύση εκκίνηση της ημέρας

Χωρίς άγχος

Δε θα τρέχεις πανικόβλητη να προλάβεις το τρένο, το λεωφορείο και τη θέση πάρκινγκ έξω από το γραφείο. Θα είσαι πιο ήρεμη και θα ρίξεις τους παλμούς που κάθε πρωί ανέβαιναν εξαιτίας της αργοπορίας σου. Βάλε λίγη μουσική και νιώσε γαλήνια ακόμα κι αν ακολουθεί δύσκολη μέρα.

Η τριπλέτα του styling

Γιατί να είσαι αναγκασμένη να βάζεις κραγιόν στα φανάρια και να τραβάς γραμμή eyeliner όταν φτάνεις στη δουλειά; Ρούχα,μαλλιά και μακιγιάζ με προσοχή και επιμέλεια. Όχι ό,τι βρήκα έβαλα. Δε θα εμφανιστείς ποτέ ξανά με δύο διαφορετικές κάλτσες.

Φτιάξε τη διάθεσή σου

Πάρε το χρόνο σου και βάλε τις σκέψεις σου σε μία τάξη. Οργάνωσε στο μυαλό σου την ημέρα σου και σκέψου όλα όσα έχεις να κάνεις. Ακόμα και μία λίστα θα βοηθούσε να μην ξεχάσεις τίποτα αλλά και να δομήσεις τον χρόνο σου αναλόγως. Αν ξυπνήσεις στις ''μαύρες'' σου θα έχεις αρκετά λεπτά στη διάθεσή σου να αλλάξεις την αηδία που σε διακατέχει.