Προσαύξηση στα μόρια των πανελλαδικών ζητούν οι μαθητές της Γ τάξης των Λυκείων της Κεφαλονιάς

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014 12:28

Προσαύξηση στα μόρια των πανελλαδικών ζητούν οι μαθητές της Γ τάξης των Λυκείων της Κεφαλονιάς

Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, τους εκπροσώπους της τοπικής Αυτοδιοίκησης, την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων , το Δήμο Κεφαλονιάς καθώς επίσης και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέστειλαν οι μαθητές της Γ τάξης των Γενικών Λυκείων Κεφαλονιάς, ζητώντας την προσαύξηση των μορίων στις πανελλαδικές εξετάσεις, λόγω των σεισμών που έπληξαν την Κεφαλονιά. Αναλυτικά η επιστολή τους :

Αξιότιμοι κύριοι ,

Παίρνουμε το θάρρος να απευθυνθούμε σε εσάς για να σας εκφράσουμε την δυσμενή κατάσταση που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα.

Οφείλουμε να τονίσουμε το γεγονός που τάραξε το νησί και την ψυχολογία όλων των κατοίκων της Κεφαλονιάς, δηλαδή την έντονη και συνεχή σεισμογενή δραστηριότητα. Εκτός από τις υλικές ζημιές, υπερισχύουν τα ψυχολογικά τραύματα των πολιτών, μικρών και μεγάλων, ενώ πολλοί κάτοικοι έχουν χάσει τα σπίτια τους. Συνεπώς, ένα μεγάλο ποσοστό των τελειόφοιτων μαθητών αδυνατεί να συγκεντρωθεί στα μαθήματά του ,καθώς και πολλοί άλλοι αναγκάζονται να αποχωρήσουν από τον τόπο τους για να διατηρήσουν τη σωματική τους ακεραιότητα.

Παράλληλα, τα δημόσια κτήρια, καθώς και οι δημόσιες υπηρεσίες έχουν αναστείλει προσωρινά τη λειτουργία τους, πράγμα που επηρεάζει τη λειτουργία των σχολείων. Επιπλέον, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κατά τη διάρκεια των Πανελλαδικών εξετάσεων να συνεχίζονται οι μετασεισμοί, με αποτέλεσμα να διακοπούν οι εξετάσεις και να επικρατήσει ο φόβος και ο πανικός εκπαιδευτικών και εξεταζομένων.
Για τους παραπάνω λόγους, καθώς επίσης και το γεγονός ότι οι μαθητές της Γ’ Λυκείου του νησιού μας, αποτελούν περίπου το 0,35% των τελειόφοιτων όλων των σχολείων της χώρας μας ζητάμε :
Να δοθεί προσαύξηση τουλάχιστον κατά 10% των μορίων που θα συγκεντρώσουν στις εξετάσεις, θεωρώντας την πρόταση αυτή ρεαλιστική, αξιοκρατική και δίκαιη
Να τονίσουμε ότι η βιβλιογραφία της επιστήμης της Ψυχολογίας αναφέρει ότι σε περιπτώσεις κρίσης παρατηρείται σωρεία συμπεριφερικών και ψυχοσωματικών συμπτωμάτων, μάρτυρες των οποίων είμαστε ως μαθητές και μελλοντικοί πολίτες(συναισθήματα ανεπάρκειας και δυσκολίες συγκέντρωσης και σύγχυση)

Όλα αυτά κάνουν δυσχερή και όχι ισότιμη τη συμμετοχή των μαθητών της Γ’ Λυκείου στις εισαγωγικές εξετάσεις. Σας παρακαλούμε να υιοθετήσετε και να προωθήσετε αρμοδίως τις παραπάνω προτάσεις.

Με εκτίμηση,
Μαθητές της Γ’τάξης των γενικών λυκείων Κεφαλονιά




00 inkefalonia general ad 300X250