Διονύσης Λυκούδης : Μια οφειλόμενη απάντηση στους δήθεν «αγανακτισμένους» για το «Επτάνησος»

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013 16:49

Διονύσης Λυκούδης : Μια οφειλόμενη απάντηση στους δήθεν «αγανακτισμένους» για το «Επτάνησος»

Αθήνα, 19 Ιουνίου 2013 ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥΣ» ΓΙΑ ΤΟ «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» Είναι πραγματικά πολύ δύσκολη στιγμή να καλείσαι να απαντήσεις σε ανθρώπους που γνωρίζεις ότι είναι προβληματικοί και συμπλεγματικοί.Επειδή, όμως, το διαδίκτυο είναι αμείλικτο και κάτω από τα ονόματα ή τα ανώνυμα κείμενα δεν υπάρχουν οι ανωτέρω επιθετικοί προσδιορισμοί, ούτως ώστε στην μακρινή Αυστραλία, ας πούμε, που κάποιος διαβάζει, είναι πιθανόν να δώσει βάρος στα γραφόμενά τους, νιώθω υποχρεωμένος να κάνω αυτήν την παρέμβαση.Οι μετρημένοι, λοιπόν, στα δάκτυλα του ενός χεριού «αγανακτισμένοι» μονίμως προβληματικοί – συμπλεγματικοί χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για την μη δρομολόγηση του «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» στην Κεφαλονιά, επιρρίπτοντας ευθύνες για αυτό σε τοπικούς παράγοντες, θεωρώντας ότι έτσι θα θεραπεύσουν την μοναξιά τους, την ανυπαρξία τους και τελικά θα βρουν λόγο ύπαρξης σε αυτήν την σύντομη ζωή.

ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ

1. Κανένας, και πολύ περισσότερο η πολιτεία, δεν μπορεί να απαγορεύσει την δρομολόγηση του πλοίου σ οποιαδήποτε γραμμή.
Αρκεί το πλοίο να ζητήσει δρομολόγια κάθε Νοέμβριο, όπως ορίζει ο Νόμος.
Έκτακτη δρομολόγηση μπορεί να γίνει εάν και εφόσον πρόκειται για αγορά πλοίου και νέα επένδυση, όπως για παράδειγμα η αγορά του «ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ».
Διότι εάν μπορούσαν όλοι να δένουν τα πλοία επί δέκα μήνες και να ζητούν δρομολόγια την 1η Ιουλίου, τότε δεν θα υπήρχαν πλοία στην Ελλάδα και στα νησιά ο κόσμος θα κολυμπούσε για να πάει απέναντι στην στεριά.
Αυτονόητο το γιατί...

2. Προσπαθούν να πείσουν οι προβληματικοί – συμπλεγματικοί ότι η μη εποχιακή και ευκαιριακή δρομολόγηση του «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» είναι αποτέλεσμα πολιτικών παρεμβάσεων από Δήμαρχο, Περιφερειάρχη κ.λπ., νομίζοντας τους πάντες ηλίθιους!!!
Για να δούμε, λοιπόν.....
Στο προηγούμενο Σ.Α.Σ πριν 20 ημέρες στην Νάξο, το ίδιο Συμβούλιο είπε όχι στην καλοκαιρινή δρομολόγηση πλοίου της MINOAN LINES στην γραμμή Πειραιάς-Χανιά με την ίδια ακριβώς λογική.

Είπε όχι στης ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. Είπε δηλαδή όχι στον Γκριμάλντι, έναν από τους ισχυρότερους άνδρες της παγκόσμιας ακτοπλοΐας.
Εκεί λοιπόν ο Παρίσης και ο Σπύρου έκανε παρέμβαση ;

Σαν δεν ντρέπονται...

3. Αφού η Εταιρεία ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ θέλει να υπηρετήσει τις γραμμές μας και το νησί μας γιατί αποχώρησε τον Νοέμβριο αφήνοντας μας όλους 'στα κρύα του λουτρού' των Ζακυνθινών;
Γιατί δεν ζήτησε συνέχιση των δρομολογίων της;
Γιατί δεν ζήτησε το πλοίο να ξαναμπεί στην γραμμή τον Νοέμβριο, τον Δεκέμβριο, τον Ιανουάριο, τον Φλεβάρη, τον Μάρτη......και θυμήθηκε το νησί 1η Ιουλίου;
Υπάρχει άραγε Κεφαλονίτης που δεν ξέρει την απάντηση;

4. Τα πλοία για να ζήσουν ολοχρονικά περιμένουν τις εισπράξεις των 60 ημερών του Ιουλίου και Αυγούστου.
Θα υπήρχε άραγε πλοίο τον χειμώνα στο νησί μας αν αυτές τις εισπράξεις τις έχανε από ευκαιριακές δρομολογήσεις άλλων πλοίων;

5. Κάνουν λόγο για 35 ναυτικούς που δεν θα έχουν δουλειά αφού δεν δρομολογήθηκε το πλοίο «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ».
Α) Γιατί δεν κάνουν λόγο για 70 Κεφαλονίτες ναυτικούς που απέλυσε η ίδια Εταιρεία τον Νοέμβριο;

Β) Γιατί δεν λένε ότι οι ευκαιριακές και θερινές δρομολογήσεις θα είχαν αποτέλεσμα τον παροπλισμό των υπαρχόντων πλοίων και άρα θα έστελναν στην ανεργία 80 ανθρώπους που εργάζονται σήμερα;

Γ) Η ευθύνη για τους 35 του «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» είναι ευθύνη των πλοιοκτητών, διότι αφενός τους προσέλαβαν χωρίς το πλοίο να έχει δρομολογηθεί και αφετέρου τους πήραν από άλλα πλοία που ήδη εργάζονταν και άρα οφείλουν να τους αποζημιώσουν αν είναι ευαίσθητοι, όπως εμφανίζονται εσχάτως...

6. Όταν η Εταιρεία ΣΤΡΙΝΤΖΗ αποχώρησε από το νησί (για τρίτη φορά), μας είπε ότι οι γραμμές μας είναι οικονομικά ασύμφορες και καταγράφει ζημιές που δεν τις αντέχει.
Αυτά όταν στην Κεφαλονιά υπήρχε μόνο άλλη μια Εταιρεία, η IONIAN FERRIES.
Σήμερα, με λιγότερη κίνηση, με μεγαλύτερη κρίση και με δύο Εταιρείες στις γραμμές μας (KEFALONIAN LINES και IONIAN FERRIES) η Εταιρεία ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ θα ήταν βιώσιμη;
Μας περνάνε τελικά σε αυτό το νησί όλους, μα όλους παλαβούς;
Απλά στόχος ήταν το «φιλετάκι» του Αυγούστου...
Τέτοιες εταιρείες ζητάει το νησί μας;

7. Για να δούμε, όμως και κάτι τελευταίο...
Περιμένω εγώ, αλλά και όλη η Κεφαλονιά, αν πράγματι όσα παραπάνω αναφέρω είναι ασαφή, ψέματα και λανθασμένες σκέψεις και απόψεις, να έλθει με αίτημά του το «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» να δρομολογηθεί την 1η Σεπτεμβρίου στο νησί μας.
Δηλώνω δημόσια ότι θα πρωτοστατήσω στον αγώνα για την δρομολόγησή του.
Τότε, όσοι αντιταχθούν στην δρομολόγησή του είναι μειοδότες των συμφερόντων του νησιού μας.
Σήμερα, όσοι είπαν όχι, απλά γνωρίζουν την πραγματικότητα και στάθηκαν υπεύθυνα μπροστά στο πρόβλημα.
Τέλος, για να μην ξεχάσω με τους λίγους προβληματικούς και συμπλεγματικούς, θέλω να υποβάλω μια τελευταία ερώτηση, που αποδεικνύει περίτρανα τους χαρακτηρισμούς, που τους αποδίδω.
Όταν τον Φεβρουάριο το «ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» ζήτησε από το Σ.Α.Σ. να δρομολογηθεί στην γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη και απορρίφθηκε το αίτημα, γιατί δεν βγήκαν να οδυρθούν δημοσίως, όπως σήμερα πράττουν για την μη δρομολόγηση του «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ»;
Φυσικά, όλοι γνωρίζετε την απάντηση...
Το πρόβλημά τους δεν είναι τα πλοία, οι γραμμές μας και η ανάπτυξη του νησιού!!! Μέσα στην αρρώστια τους το μόνο που βλέπουν μπροστά τους είναι ο Λυκούδης, ο Παρίσης κ.τ.λ.
Περαστικά τους...

Υ.Γ.: Εφόσον ξεκίνησα διάλογο με τους προβληματικούς – συμπλεγματικούς (κουτό, βέβαια, αλλά αναπόφευκτο) θα περιμένω απαντήσεις για να κάνω νέα παρέμβαση για τυχόν νέες απορίες!!!

Με εκτίμηση για όλους τους Κεφαλονίτες,

Διονύσης Σ. Λυκούδης




ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

00 inkefalonia general ad 300X250