HELPE ENERGEIES GIF BANNER 728x90

 

Γιατί θέλει να αποχωρήσει η Ionian Ferries από την γραμμή Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη (Το έγγραφό της προς το Υπουργείο Ναυτιλίας)

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013 13:05

Γιατί θέλει να αποχωρήσει η Ionian Ferries από την γραμμή Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη (Το έγγραφό της προς το Υπουργείο Ναυτιλίας)

Αποφασισμένη να αποχωρήσει από την γραμμή Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη είναι η κοινοπραξία πλοίων Ζακύνθου-Κεφαλληνίας IONIAN FERRIES. Η εταιρία με έγγραφό τόσο στον Υπουργό Ναυτιλίας, όσο και στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), έχει ζητήσει την αποδρομολόγησή της από τη συγκεκριμένη γραμμή και το θέμα της θα συζητηθεί στην επικείμενη συνεδρίαση του ΣΑΣ στις 18 Ιουνίου. Ρεπορτάζ: Γιώργος Χαλαβαζής

Θα δεχθεί το ΣΑΣ να φύγει από την γραμμή η Ionian Ferries; Αυτό θα το μάθουμε σε λίγες μέρες.Το σίγουρο είναι πως από την μεριά της εταιρίας εκφράζεται μία έντονη δυσαρέσκεια για τα όσα έχουν διαδραματιστεί στις ακτοπλοϊκές γραμμές Κεφαλονιας και Ζακύνθου τον τελευταίο καιρό, με αποκορύφωμα την πρόθεση της εταιρίας "Στρίντζης Ferries" να μπει στην γραμμή Κυλλήνη – Ζάκυνθος με το πλοίο "Επτάνησος", αίτημα το οποίο θα συζητηθεί στο Σ.Α.Σ. επίσης στις 18 Ιουνίου.

Από την εταιρία εκφράζεται η ανάγκη να ενισχυθούν οι γραμμές της Ζακύνθου, από τη στιγμή που ενδέχεται να εισέλθει ανταγωνιστική εταιρία στο παιχνίδι, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να... σταματήσει το δρομολόγιο Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη.

Παράλληλα, η εταιρία διαψεύδει κατηγορηματικά τα περί πωλήσεως πλοίων της τονίζοντας πως ο,τι γράφεται ή ακούγεται περί πωλήσεως του «Ιονίς» και του «Σολωμού», δεν ισχύει.

Γιώργος Βασιλαράς: «Την Κεφαλονιά την στηρίξαμε και μας πρόδωσε»

«Την Κεφαλονιά την στηρίξαμε 12 χρόνια και μας πρόδωσε σε μία βραδιά» είναι τα λόγια του διευθυντή της Ionian Ferries κ. Γιώργου Βασιλαρά με τον οποίο ήρθαμε σε τηλεφωνική επικοινωνία, ο οποίος και εν συνεχεία δεν έκρυψε την ενόχλησή του για την συμπεριφορά των ΚΤΕΛ: «Εύχομαι να μην το μετανιώσουν και ιδιαίτερα φορείς της Κεφαλονιάς, όπως το ΚΤΕΛ, οι οποίοι μετά την αποδρομολόγηση του "Επτάνησος", ήρθαν σε συνεννόηση μαζί μας και τους φερθήκαμε με τον καλύτερο τρόπο. Δεν αλλάξαμε τίποτα από αυτά που ίσχυαν και με τον ανταγωνισμό τους δώσαμε τις ίδιες παροχές και ακόμα περισσότερες με την Πάτρα και αντί αυτών "όξος μας επότισαν". Αυτό απ' ό,τι πληροφορούμαι δεν ισχύει για όλο το συμβούλιο του ΚΤΕΛ, παρά για κάποιους που ρυθμίζουν τα των δρομολογίων του ΚΤΕΛ. Άρα μήπως και αυτοί δέχονται πιέσεις;»

Ο κ. Βασιλαράς καταρρίπτει και τον ισχυρισμό περί μονοπωλίου στις γραμμές της Κεφαλονιάς: «Από τον Νοέμβριο που ήμασταν μόνοι μας στην Κεφαλονιά δεν αλλάξαμε τίποτα ούτε τις τιμές μας, ούτε σε προσφορές μας, ούτε τις εκπτώσεις μας . Κρατήσαμε τις τιμές μας ανταγωνιστικές, απορρίπτοντας κάθε ισχυρισμό περί μονοπωλίου».

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε το έγγραφο που εστάλη από την εταιρία στο Υπουργείο Ναυτιλίας και εξηγεί τους λόγους αποχώρησής της από την γραμμή.