galiatsatos3

Κι όμως, αυτό είναι το εσωτερικό ενός ταξί στην Ινδία! Εργο τέχνης...

Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2016 12:40

Κι όμως, αυτό είναι το εσωτερικό ενός ταξί στην Ινδία! Εργο τέχνης...

Επιβιβαστείτε στα πανέμορφα «στολισμένα» ινδικά ταξί που αποτελούν έργα τέχνης. Κυριολεκτικά!

 

Οπως στις περισσότερες χώρες του κόσμου έτσι και στη Βομβάη, τα ταξί είναι μουντά και μονότονα, τουλάχιστον στο εσωτερικό τους. Με σκούρες ταπετσαρίες και καλύμματα για να μην λερώνονται, η μόνη πινελιά είναι το κίτρινο χρώμα στο εξωτερικό τους. Οχι πια!

Reuters

Μια εταιρεία που λέγεται «Taxi Fabric» αποφάσισε να τα αλλάξει ριζικά, ντύνοντας το άχαρο εσωτερικό τους με μια... κοσμική έκρηξη χρωμάτων και σχεδίων!

Οταν λέμε ότι η Ινδία μεταμορφώνει τα ταξί της σε έργα τέχνης, το εννοούμε κυριολεκτικά.

Το project ξεκίνησε στα τέλη του 2015 και ήδη αρκετοί σχεδιαστές έχουν εργαστεί με 26 καλλιτέχνες της πόλης, μεταμορφώνοντας τα μουντά ταξί σε πολύχρωμες οάσεις.

Σίγουρα το εξωτερικό δεν προιδεάζει στο παραμικρό το εσωτερικό του.

http://be.thetoc.gr/js/ckeditor/plugins/widget/images/handle.png); background:rgba(220,220,220,0.5)">

Ομως, μια απίστευτη έκπληξη περιμένει τον επιβάτη!

Τα ταξί στη Βομβάη αποτελούν ένα μέρος του πολιτισμού της πόλης. Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους οδηγούς είναι μεγάλος και στόχος τους είναι να ξεχωρίζουν από τους άλλους για να προσελκύουν πελάτες.

Αυτό το project έχει μετατρέψει το εσωτερικό των ταξί σε έργα τέχνης, ενώ εκτός από το να βελτιώνει τη διάθεση των οδηγών και των πελατών τους, έχει δώσει την ευκαιρία σε τοπικούς καλλιτέχνες να διαφημιστούν.

Πλέον, τις δημιουργίες τους θαυμάζουν από κοντά εκατοντάδες άνθρωποι κάθε μέρα.

Ξεκίνησαν συνδέοντας τους σχεδιαστές με τους οδηγούς ταξί, μετατρέποντας τα καλύμματα καθισμάτων σε καμβάδες όπου οι νέοι Ινδοί σχεδιαστές αναδεικνύουν το ταλέντο τους και τις ικανότητές τους.   

Στο πίσω κάθισμα, κάθε ταξί έχει μια ετικέτα με το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας με τους καλλιτέχνες.

Παράλληλα, η εταιρεία Taxi Fabric φιλοξενεί στην ιστοσελίδα της συνεντεύξεις με όλους τους σχεδιαστές, ως έναν άλλο τρόπο για να προωθήσουν το έργο τους.

Το αποτέλεσμα είναι ένα δίκτυο που βοηθάει τους καλλιτέχνες να γίνουν γνωστοί όχι μόνο σε τοπικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για παράδειγμα, το ταξί της επόμενης εικόνας από τον Πακιστανό καλλιτέχνη Samya Arif συμπεριλήφθηκε στο βίντεο κλιπ των Coldplay «Hymn for the Weekend».

Μάλιστα, όταν η εταιρεία παραγωγής των Coldplay πλησίασε την Taxi Fabric και τους πρότεινε την ιδέα για το βίντεο, έπαθαν σοκ! Δεν υπήρχε καλύτερη διαφήμιση.



Φόρτωση…

Φόρτωση…