H NASA ανακοίνωσε την ανακάλυψη ενός πιθανόν δίδυμου πλανήτη της Γης, του Kepler 452b

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 25 Ιουλίου 2015 20:06

Η διαστημική υπηρεσία ενημέρωσε ότι θα παρουσιάσει σε livestreaming τα αποτελέσματα έρευνας από την αποστολή Kepler, η οποία ερευνά την ύπαρξη πλανητών εκτός του ηλιακού μας συστήματος.

Μετά το φωτογραφικό υλικό από τον Πλούτωνα, η NASA ενημέρωσε ότι είναι έτοιμη να παρουσιάσει μία ακόμη σημαντικότατη ανακάλυψη που αφορά την αποστολή Kepler, η οποία είναι επιφορτισμένη με την εξερεύνηση πλανητών εκτός του ηλιακού μας συστήματος.

Το θέμα έχει προκαλέσει παγκόσμια κινητοποίηση, ενώ σε ερώτηση δημοσιογράφων, η υπηρεσία επιβεβαίωσε ότι αφορά  την αποστολή Kepler, αλλά δεν θέλησε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, παραπέμποντας στη ζωντανή παρουσίαση που θα γίνει σε λίγες ώρες. Αρκέστηκαν να δηλώσουν τον ενθουσιασμό τους για τη συγκεκριμένη ανακάλυψη, προκαλώντας τη σκέψη ότι πρόκειται για ανακάλυψη πλανήτη όμοιου με τη Γη! Εάν επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο, δεν αποκλείεται η NASA να ανακοινώσει την ύπαρξη ζωής στο διάστημα! Η δήλωση στελέχους της NASA ότι «οι επιστήμονες  βρίσκονται στα πρόθυρα να ανακαλύψουν κάτι που οι άνθρωποι ονειρεύονταν χιλιάδες χρόνια, δηλαδή μία άλλη Γη», ανέβασε ακόμη περισσότερο το θερμόμετρο, εντείνοντας τα σενάρια.

Η αποστολή Kepler ξεκίνησε το 2009 και στόχος της ήταν να ερευνήσει για πλανήτες εκτός του ηλιακού μας συστήματος. Η πρώτη ανακάλυψη εξωπλανήτη έγινε πριν 20 χρόνια. Με την αποστολή Kepler επιβεβαιώθηκε η ύπαρξη περισσοτέρων από χιλίων πλανητών, ενώ υπάρχουν τουλάχιστον 3.000 περιπτώσεις ακόμα, οι οποίες βρίσκονται υπό διερεύνηση. Το τηλεσκόπιο Κέπλερ προσφέρει τη δυνατότητα να αποκαλυφθούν τα μεγάλα μυστικά του γαλαξία μας, εκ των οποίων ένα, αναμένεται να δημοσιοποιήσει σε λίγες ώρες η NASA, στο κανάλι της (http://www.ustream.tv/channel/nasa-news-audio).

protothema.gr